emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmıyorum bir yanlışın var diye düşünüyorum. E-Devletten askerik durum sorgulama sayfasına gir orada öğrenci isen bir tarih çıkıyor. Mezun olur ise 2 ay içinde askerik şubesine gitmen gerekiyor.
Sen yeni mezun mu oldun? Öyle ise askerlik şubesine uğra 2 yıl ertelerler.
hocam şöyle ki, benim kaldığım ders var üniden onu ne zaman vercem bilmiyorum belkide okul uzamıştır ama benim bölüm 2 yıllık niye 5 yıl erteleme yapmışlar anlamadım