Konu
Askerlik ve Korona
29-11-2020, 17:14:57
#20
ysozmen
uckan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.
bende yazılımcıyım aynı zamanda sağlık okudum umarım güzel keyifli geçer gidersem.