uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.
bende yazılımcıyım aynı zamanda sağlık okudum umarım güzel keyifli geçer gidersem.