Arkadaşlar askeriyede çalışıyorum. Çarşı izni yok. Hastaneye gittiğinizde gelince 15 gün karantinaya alıyorlar. Şuan gitmek pek mantıklı değil. Normalde hafta sonu çarşı iznine çıkarsın, izne çıkar aileni görürsün ama şuan bunlar mümkün değil. Bende yaz sonu corona bitince askere gitmeyi düşünüyorum. Ayrıca şuan bozsan bile hemen alacaklarını sanmıyorum 3-4 ay sonrasına atar askerliği.
normalde 2021 ocakda gözüküyordu benimki 2025 olmuş nasıl olduysa pandemiden dolayı bilerek mi uzattılar anlamadım