MuratCENGEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Korona ilaçlarını kullanan var mı
27
●573
- 29-11-2020, 11:32:23Evet ilk gün sabah 8 akşam 8 içiliyor sonraki günler sabah 4 akşam 4
- 29-11-2020, 11:33:07Yaşamayan bilmez ben dün ve önceki gün yataktan çıkamadım bütün eklemlerim ağrıdı ateşim 39 40 dereceye çıktı, gözlerim yandı yaşardı. Baş ağrısı hiç dinmedi. Neye göre dinleyeceğiz milleti kime güveneceğiz belli değil bir yandan canın yanıyor bir yandan ne olduğu belli olmayan bir virüse denk gelmişsin ve pozitif haberinden birkaç saat sonra evine bu ilaç geliyor. Benim babam kronik hasta olduğu için riske atmak istemedim ilacı kullandım. İlacı kullanmayın öldürüyor diyen arkadaşlar neye dayanarak söylüyor bilmiyorum ama hepimizin hakkında hayırlısı olsun.
- 29-11-2020, 11:33:13Sabah akşamdır hocam. Benim yakınıma 16 tane ilaç yazmışlar sabah 8 akşam 8 olarak içiyor.MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 11:34:47Evet hocam Sabah 8 Akşam 8 Sonra 3,3 diye gidiyor. Bana 4,4 denmedi.MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 11:42:24hocam etrafımda en yaşlı 63 yaşında ananem ve birsürü kronik hastalığı var şeker tansiyon vs. o bile atlattı coronayı içinizi rahat tutun psikoloji de çok önemli bunu atlatmak için sıkıntısız atlatacaksınız inşallahPATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 11:44:36İnşallah hocam teşekkür ederim. İnsan kendine bişey olacak diye korkmuyor da ailesinden birine zarar gelecek diye daha çok korkuyor. Allah'ın izniyle bugünlerde geçecek...Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 11:46:30'Kime neye güveneceğiz' diye soranlara ben çok şaşırıyorum. Yahu onunla, bununla devleti bir mi tutuyorsunuz arkadaşlar lütfen. Bakın altını çiziyorum devlet diyorum. Parti politikaları demiyorum. Hangi ilacın Türkiye'ye hangi maksatla getirilip, kimlere dağıtılacağına partiler, sendikalar karar vermiyor. ***Şimdi yine her konuda bilgi sahibi bir güruh edepsizce saldırmadan sözlerime son vereyim.
( Parol baş ağrısını geçirmiyor )