• 29-11-2020, 11:32:23
    #10
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 8 8 derken? Tek seferde mi?
    Evet ilk gün sabah 8 akşam 8 içiliyor sonraki günler sabah 4 akşam 4
  • 29-11-2020, 11:33:07
    #11
    Yaşamayan bilmez ben dün ve önceki gün yataktan çıkamadım bütün eklemlerim ağrıdı ateşim 39 40 dereceye çıktı, gözlerim yandı yaşardı. Baş ağrısı hiç dinmedi. Neye göre dinleyeceğiz milleti kime güveneceğiz belli değil bir yandan canın yanıyor bir yandan ne olduğu belli olmayan bir virüse denk gelmişsin ve pozitif haberinden birkaç saat sonra evine bu ilaç geliyor. Benim babam kronik hasta olduğu için riske atmak istemedim ilacı kullandım. İlacı kullanmayın öldürüyor diyen arkadaşlar neye dayanarak söylüyor bilmiyorum ama hepimizin hakkında hayırlısı olsun.
  • 29-11-2020, 11:33:13
    #12
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 8 8 derken? Tek seferde mi?
    Sabah akşamdır hocam. Benim yakınıma 16 tane ilaç yazmışlar sabah 8 akşam 8 olarak içiyor.
  • 29-11-2020, 11:34:47
    #13
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 8 8 derken? Tek seferde mi?
    Evet hocam Sabah 8 Akşam 8 Sonra 3,3 diye gidiyor. Bana 4,4 denmedi.
  • 29-11-2020, 11:37:30
    #14
    Aynı ilaçları dedem ve babaannem kullandılar, çok şükür atlattılar. Genelde kalp sıkıntısı olan kişilerde sıkıntı olabiliyor diye biliyorum bu ilaçlar.
  • 29-11-2020, 11:38:17
    #15
    Dayım oldu kullandı arkadaşlarım kullandı hiçbir sorun olmadı , eve gelen sağlıkçılarda evdekiler için korona olursanız parol falan atın geçer diyorlarmış yeni ilaç istemek yerine ( Parol baş ağrısını geçirmiyor )
  • 29-11-2020, 11:42:24
    #16
    PATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşamayan bilmez ben dün ve önceki gün yataktan çıkamadım bütün eklemlerim ağrıdı ateşim 39 40 dereceye çıktı, gözlerim yandı yaşardı. Baş ağrısı hiç dinmedi. Neye göre dinleyeceğiz milleti kime güveneceğiz belli değil bir yandan canın yanıyor bir yandan ne olduğu belli olmayan bir virüse denk gelmişsin ve pozitif haberinden birkaç saat sonra evine bu ilaç geliyor. Benim babam kronik hasta olduğu için riske atmak istemedim ilacı kullandım. İlacı kullanmayın öldürüyor diyen arkadaşlar neye dayanarak söylüyor bilmiyorum ama hepimizin hakkında hayırlısı olsun.
    hocam etrafımda en yaşlı 63 yaşında ananem ve birsürü kronik hastalığı var şeker tansiyon vs. o bile atlattı coronayı içinizi rahat tutun psikoloji de çok önemli bunu atlatmak için sıkıntısız atlatacaksınız inşallah
  • 29-11-2020, 11:44:36
    #17
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam etrafımda en yaşlı 63 yaşında ananem ve birsürü kronik hastalığı var şeker tansiyon vs. o bile atlattı coronayı içinizi rahat tutun psikoloji de çok önemli bunu atlatmak için sıkıntısız atlatacaksınız inşallah
    İnşallah hocam teşekkür ederim. İnsan kendine bişey olacak diye korkmuyor da ailesinden birine zarar gelecek diye daha çok korkuyor. Allah'ın izniyle bugünlerde geçecek...
  • 29-11-2020, 11:46:30
    #18
    'Kime neye güveneceğiz' diye soranlara ben çok şaşırıyorum. Yahu onunla, bununla devleti bir mi tutuyorsunuz arkadaşlar lütfen. Bakın altını çiziyorum devlet diyorum. Parti politikaları demiyorum. Hangi ilacın Türkiye'ye hangi maksatla getirilip, kimlere dağıtılacağına partiler, sendikalar karar vermiyor. ***Şimdi yine her konuda bilgi sahibi bir güruh edepsizce saldırmadan sözlerime son vereyim.