'Kime neye güveneceğiz' diye soranlara ben çok şaşırıyorum. Yahu onunla, bununla devleti bir mi tutuyorsunuz arkadaşlar lütfen. Bakın altını çiziyorum devlet diyorum. Parti politikaları demiyorum. Hangi ilacın Türkiye'ye hangi maksatla getirilip, kimlere dağıtılacağına partiler, sendikalar karar vermiyor. ***Şimdi yine her konuda bilgi sahibi bir güruh edepsizce saldırmadan sözlerime son vereyim.