hocam etrafımda en yaşlı 63 yaşında ananem ve birsürü kronik hastalığı var şeker tansiyon vs. o bile atlattı coronayı içinizi rahat tutun psikoloji de çok önemli bunu atlatmak için sıkıntısız atlatacaksınız inşallah
İnşallah hocam teşekkür ederim. İnsan kendine bişey olacak diye korkmuyor da ailesinden birine zarar gelecek diye daha çok korkuyor. Allah'ın izniyle bugünlerde geçecek...