Konu
Korona ilaçlarını kullanan var mı
29-11-2020, 11:38:17
#15
alay37
Dayım oldu kullandı arkadaşlarım kullandı hiçbir sorun olmadı , eve gelen sağlıkçılarda evdekiler için korona olursanız parol falan atın geçer diyorlarmış yeni ilaç istemek yerine
( Parol baş ağrısını geçirmiyor )