Dayım oldu kullandı arkadaşlarım kullandı hiçbir sorun olmadı , eve gelen sağlıkçılarda evdekiler için korona olursanız parol falan atın geçer diyorlarmış yeni ilaç istemek yerine ( Parol baş ağrısını geçirmiyor )