Korona ilaçlarını kullanan var mı - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Korona ilaçlarını kullanan var mı
27
●
573
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Korona ilaçlarını kullanan var mı
1
2
3
4
30-11-2020, 10:44:35
#28
Hasan
Kullandım hiçbir yan ektisini görmedim, ilk gün 16 tane içmek biraz tuhafıma gitmişti ama o da bir etki yapmadı.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler