• 29-11-2020, 11:20:03
    #1
    Arkadaşlar kusura bakmayın corona benim gibi olmayıp aklına takılanlar için bir soru sormak istiyorum. Anlaşılan o ki bu hastalığı hepimiz geçireceğiz. Bu yüzden Bu zamana kadar corona olup da devletin verdiği ilaçları kullanan oldu mu. Çünkü sosyal medya da bu konuda çok büyük Bilgi kirliliği var. Kimisi diyor ilaçlar öldürüyor. Kimisi diyor zehir veriyorlar. Siz olduysanız yada etrafınızda olup bu ilaçları kullanan olsuysa ne gibi yan etkileri oldu. İlaçları kullanıpta vefat eden birisine tanık oldunuz mu. Her gün haberlerde ilaçları kullanın diye yazıyorlar aydınlatan arkadaşlar olursa sevinirim.
  • 29-11-2020, 11:21:47
    #2
    Tanıdıklarımdan kullanan var bir sıkıntı olmadı.
  • 29-11-2020, 11:22:13
    #3
    Yan etkileri var fakat korona tedavi edilmezse akciğerlere yerleşiyor bu daha tehlikeli.
  • 29-11-2020, 11:23:18
    #4
    Dün akşam test sonucum pozitif çıktı sonrasında ilçe sağlık müdürlüğünden arandım ve ilacım (Favicovir) getirildi. Bende çok araştırdım kimisi içmeyin öldürür diyor kimisi için ciğerlere inmesini engelliyor diyor ne yapsam bilemedim sonrasında bende kullanmaya başladım. Dün akşam 8 tane içtim bu sabah 8 tane içtim şuan için herhangi bir sorun yok umarım olmaz.
  • 29-11-2020, 11:23:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kusura bakmayın corona benim gibi olmayıp aklına takılanlar için bir soru sormak istiyorum. Anlaşılan o ki bu hastalığı hepimiz geçireceğiz. Bu yüzden Bu zamana kadar corona olup da devletin verdiği ilaçları kullanan oldu mu. Çünkü sosyal medya da bu konuda çok büyük Bilgi kirliliği var. Kimisi diyor ilaçlar öldürüyor. Kimisi diyor zehir veriyorlar. Siz olursanız yada etrafınızda olup bu ilaçları kullanan olsuysa ne gibi yan etkileri oldu. İlaçları kullanıpta vefat eden birisine tanık oldunuz mu. Her gün haberlerde ilaçları kullanın diye yazıyorlar aydınlatan arkadaşlar olursa sevinirim.
    Bir tanıdığıma bu ilaçları vereceklerdi bende kalp hastası olduğunu bildiğim için yanında ben vardım ve verilmesine müsade etmedim. Şuan durumu iyi hastalığı atlattı. Oradakilerle konuştuğumda kalp krizini tetiklediğini söylediler. Muhtemelen verilseydi cenazesine giderdik. Tamamen kronik hastalıklarla ilgili.
  • 29-11-2020, 11:24:59
    #6
    PATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam test sonucum pozitif çıktı sonrasında ilçe sağlık müdürlüğünden arandım ve ilacım (Favicovir) getirildi. Bende çok araştırdım kimisi içmeyin öldürür diyor kimisi için ciğerlere inmesini engelliyor diyor ne yapsam bilemedim sonrasında bende kullanmaya başladım. Dün akşam 8 tane içtim bu sabah 8 tane içtim şuan için herhangi bir sorun yok umarım olmaz.
    İnşallah olmaz hocam düzelince yazarsanız etkilerini çok memnun oluruz hocam
  • 29-11-2020, 11:26:31
    #7
    Abim corona oldu ilaç kullanmadı atlattı ben şuan coronayım bu 7. Günüm ve atlattım sayılır ilaç kullanmadım tabi kişiden kişiye değişir ama ben kullanılmasını tavsiye etmiyorum ileriye dönük rahatsızlıklar görülebilir.
  • 29-11-2020, 11:28:55
    #8
    devlet ilaç veriyor ve öldürüyor ? bunu söyleyen insan zaten zihniyetine bakmak lazım önce.

    evet ilaçların yan etkileri var oda halsizlik ve aşırı bulantı vs çünkü bu ilaçlar sadece önlem amaçlı %100 koronaya tedavi için değil. sadece fayda gösteriyor deniliyor.
  • 29-11-2020, 11:31:18
    #9
    PATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam test sonucum pozitif çıktı sonrasında ilçe sağlık müdürlüğünden arandım ve ilacım (Favicovir) getirildi. Bende çok araştırdım kimisi içmeyin öldürür diyor kimisi için ciğerlere inmesini engelliyor diyor ne yapsam bilemedim sonrasında bende kullanmaya başladım. Dün akşam 8 tane içtim bu sabah 8 tane içtim şuan için herhangi bir sorun yok umarım olmaz.
    Hocam 8 8 derken? Tek seferde mi?