Konu
Korona ilaçlarını kullanan var mı
29-11-2020, 11:26:31
#7
ÖFS
Abim corona oldu ilaç kullanmadı atlattı ben şuan coronayım bu 7. Günüm ve atlattım sayılır ilaç kullanmadım tabi kişiden kişiye değişir ama ben kullanılmasını tavsiye etmiyorum ileriye dönük rahatsızlıklar görülebilir.