Abim corona oldu ilaç kullanmadı atlattı ben şuan coronayım bu 7. Günüm ve atlattım sayılır ilaç kullanmadım tabi kişiden kişiye değişir ama ben kullanılmasını tavsiye etmiyorum ileriye dönük rahatsızlıklar görülebilir.