Arkadaşlar kusura bakmayın corona benim gibi olmayıp aklına takılanlar için bir soru sormak istiyorum. Anlaşılan o ki bu hastalığı hepimiz geçireceğiz. Bu yüzden Bu zamana kadar corona olup da devletin verdiği ilaçları kullanan oldu mu. Çünkü sosyal medya da bu konuda çok büyük Bilgi kirliliği var. Kimisi diyor ilaçlar öldürüyor. Kimisi diyor zehir veriyorlar. Siz olduysanız yada etrafınızda olup bu ilaçları kullanan olsuysa ne gibi yan etkileri oldu. İlaçları kullanıpta vefat eden birisine tanık oldunuz mu. Her gün haberlerde ilaçları kullanın diye yazıyorlar aydınlatan arkadaşlar olursa sevinirim.