PATR0N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Korona ilaçlarını kullanan var mı
27
●573
- 29-11-2020, 12:39:31hocam bu kadar ilaçla intihar ediyor insanlar... Sayıya bak Çok geçmiş olsun
- 29-11-2020, 14:00:0812 saatte bir içtiğimiz antibiyotikler bile 1000-1500 mg arasında 200 mg ilacın bir gün 8-8 içilmesi nasıl bir sorun teşkil edebilir ki? İlacı kullandım kötü oldum diyenler kullanmasa iyi olacağını nerden bilerek ilacın sağlık durumunu etkilediğini söyleyebiliyor anlamıyorum. Bu ilaç mevzusundan bilgisiz herkes yorum yapıyor herkes başımıza uzman kesildi. Normal şartlarda kullandığımız her ilaç herkese iyi gelmeyebiliyor kişilere göre yan etkileri farklı olabilir
- 29-11-2020, 15:06:27İlk gün 8-8 sonra 3 demişler fakat 8 içmeye cesaret edemedim. 4-4 içtim şimdide 3-3 içiyorum
- 29-11-2020, 16:27:52hocam inş kurtulursunuz bu virüsten testiniz negatife dönünce konu açarmısınız izlediğiniz yollar vs. vs. teşekkürler.PATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:52:02Bende bundan korkuyorum 8 ilaç çok fazla değil miMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2020, 08:17:48Gerekli olmadıkça ilaç içen biri değilim sadece başım ağrıyınca ilaç içerim 2019 ocakta bi boğaz enfeksiyonu hastalığı olmuştum 1 tane 1000mg antibiyotik içmiştim beni komalık etmişti o gün çok kötü geçmişti. 8 tane ilaç ne yapar Allah kerim bu ilaç mevzusu benim de kafamı karıştıran mevzu.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle