Konu
Korona ilaçlarını kullanan var mı
29-11-2020, 13:55:23
#20
scrol
Bende oldum ve ilk 3-4 gün kullanmadım. Daha sonra cigerlerime ineceğini düşündüğüm için biraz öksürük başlayınca kullandım ve bir sorun hissetmedim.