12 saatte bir içtiğimiz antibiyotikler bile 1000-1500 mg arasında 200 mg ilacın bir gün 8-8 içilmesi nasıl bir sorun teşkil edebilir ki? İlacı kullandım kötü oldum diyenler kullanmasa iyi olacağını nerden bilerek ilacın sağlık durumunu etkilediğini söyleyebiliyor anlamıyorum. Bu ilaç mevzusundan bilgisiz herkes yorum yapıyor herkes başımıza uzman kesildi. Normal şartlarda kullandığımız her ilaç herkese iyi gelmeyebiliyor kişilere göre yan etkileri farklı olabilir