Konu
Korona ilaçlarını kullanan var mı
29-11-2020, 12:39:31
#19
MuratCENGEL
PATR0N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hocam Sabah 8 Akşam 8 Sonra 3,3 diye gidiyor. Bana 4,4 denmedi.
hocam bu kadar ilaçla intihar ediyor insanlar... Sayıya bak Çok geçmiş olsun