Konu
Korona ilaçlarını kullanan var mı
29-11-2020, 11:37:30
#14
profweb
Aynı ilaçları dedem ve babaannem kullandılar, çok şükür atlattılar. Genelde kalp sıkıntısı olan kişilerde sıkıntı olabiliyor diye biliyorum bu ilaçlar.