PATR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamayan bilmez ben dün ve önceki gün yataktan çıkamadım bütün eklemlerim ağrıdı ateşim 39 40 dereceye çıktı, gözlerim yandı yaşardı. Baş ağrısı hiç dinmedi. Neye göre dinleyeceğiz milleti kime güveneceğiz belli değil bir yandan canın yanıyor bir yandan ne olduğu belli olmayan bir virüse denk gelmişsin ve pozitif haberinden birkaç saat sonra evine bu ilaç geliyor. Benim babam kronik hasta olduğu için riske atmak istemedim ilacı kullandım. İlacı kullanmayın öldürüyor diyen arkadaşlar neye dayanarak söylüyor bilmiyorum ama hepimizin hakkında hayırlısı olsun.
hocam etrafımda en yaşlı 63 yaşında ananem ve birsürü kronik hastalığı var şeker tansiyon vs. o bile atlattı coronayı içinizi rahat tutun psikoloji de çok önemli bunu atlatmak için sıkıntısız atlatacaksınız inşallah