• 09-08-2019, 09:02:23
    #28
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

    Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

    forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,
    Acaba neden insanlar uber çıkar çıkmaz taksiyi bırakıp, koşa koşa uber'e gitti ona bir bak istersen. Adli sicil kaydı çarşaf çarşaf olan, kısa mesafe almayanlar, yolu dolandırıp uzatanlar, müşteriye hayvan gibi davrananlar, müşteriye sormadan araç içinde sigara içenler, kadına sarkıntılık edenler daha neler neler.
    Adam gibi işlerini yapsalardı kimse uber'e gitmezdi, biz neyin ne olduğunu biliyoruz merak etme. Her gün adliyeye taksicilerin d-olandırıcılık, darp davaları geliyor. Bindiğin zaman sanki bedava taşıyormuş gibi bi muameleler falan, umarım tekrar bir alternatif çıkar yine taksiciler kıvranmaya başlar.
  • 09-08-2019, 09:08:59
    #29
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

    Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

    forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,
    Bir taksi plakası neden 1.5 milyon ederki. Hangi akla hizmetle? Banane o parayı verdiyseler. İsterse 10 milyon versinler ben hizmet kalitesine bakarım. Taksiciler de o hizmet kalitesi yok.
  • 09-08-2019, 09:34:32
    #30
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

    Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

    forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,
    Bana ne senin plakandan. Uber gibi hizmet verin de biz de uberi savunmayalım. Boş boş yorum atıyorsun.
  • 09-08-2019, 13:01:13
    #31
    Geçen ay Fransa Nice deydim,Havaalanından über çağırdım 5 dakika sürmedi geldi,Taxi fiyatının tam yarısını ödedim..
    Not : Fransadaki Taxicilerin hiçbiri übercilere ana avrat sövüp linç etmiyor, neden acaba ???
  • 09-08-2019, 13:12:40
    #32
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

    Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

    forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,
    Farklı şehirlere gittiğimde toplu taşıma yerine hep taksi kullanırım. İzmir içinde aracımı kullandığım için Taksi`ye pek fırsat olmuyor. Fakat insanların eleştirilerini anlamak yerine hala hayatları boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini birşey sananlar diye cümle kuruyorsan ve taksi plakası sahibiysen kusura bakma bugün olmasa yarın kaybeden olacaksın. Taksicilere neden bu kadar tepki var ? Arkadaşın dediği gibi neden herkes Uber`e koştu ? Diyorsan ki Uber kullanan kitle azınlıkta, o zaman niye bu kadar yaygara yapıldı, sağa sola saldırıldı ? Özeleştiri yapın. İstanbul`a her geldiğimde daha fazla nefret ediyorum. Havaalanından taksiye binersin, taksici için kısa mesafedir bir ton tafra trip yapar, ben o kadar sıra bekledim diye. Taksimden taksiye binmek istersin Türksün diye kabul etmez. Otelden taksiye binip havalanına gidersin abi 10 lira bagaj parası ateşler misin der. Diğer turistik mekanlarda turist kovalayanları saymıyorum bile. Ondan sonra vay efendim ben 1,5 milyona plaka aldım. 1.5 milyona plaka aldıysan şoförüne söyle adam gibi yapsın işini, ya da işini adam gibi yapmayan meslektaşlarınıza tepki gösterin ki bizlerde her meslekte çürükler olabiliyor diyip geçelim. Uber`e gösterdiğiniz tepkinin %1`ini Taksicilik mesleğinin adının bu hale gelmesine sebep olanlara gösterseydiniz zaten insanlar ilk fırsatta alternatiflere kaçmazdı.
  • 09-08-2019, 13:26:16
    #33
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

    Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

    forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,
    O sadece tıp kitabı alanla almayanın durumuna benzer, ya da modern tıp okuyanla alternatif tıp okuyanın durumuna benzer. İkisi de doktordur. Taksi/&UBER işi öyle değil. UBER bu piyasaya yeni bir standart getirecekti, müsaade edilmedi. Devlet bu işi bağlayabilirdi, bağlayamadı. Ama zannetmeyin ki bu iş bitti, ben zannetmiyorum. UBER bir anda olabilecek bir şey değildi, bir adım oldu, geçici bir adım, sonrakinin ayak sesi gibi bir şey. Çünkü bu milletin kaliteli hizmet almaya hakkı var. Ailede en az 6-7 taksi plakası olan, en az 6-7 kişinin kendi aracına şoförlüğe de çıktığı biri olarak diyorum ki; bu taksi plakası 1,5 milyon olmakla taksi işi kaliteli olmuyor. 1,5 milyon demek para demek, biraz da hi,zmet tarafına bakılması lazım, bakılmıyor. UBER'i bir kalite sistemi olarak taksi odaları kursun, belediyeler kursun, yapamıyorlar kardeşim. Herkes elindeki plakanın derdinde. Bu işe bakacak olan da o plakaya çare bulmadığından iş ilerlemiyor. Netice, yukarıda arkadaşlar özellikle büyükşehirlerde taksilerin durumunu örneklemiş, ben tekrar etmeyeyim.
  • 09-08-2019, 14:00:45
    #34
    sorunun kaynağı açık;
    taksi plakası sahiplerinin taşıma hizmetini kazanılmış hak olarak görmeleri ve bu konuda tekel olmaları. rekabet edecek ortamda yok gerekte yok.
    ister b sınıfı sedan araçla taşırım istersem at arabasıyla..
    paran varsa araba al devlete vergini ver paran yoksa otobüste - dolmuşta sürün
    işine gelmiyor mu canım kardeşimmm o zaman bak şurdan s.. git
    uber tekere çomak soktuğu için tekme tokat kovuldu. mercedes vito minübüsler, kaliteli otomobiller, işini severek yapan güler yüzlü şoförler ve kredi kartıyla ödeme imkanını bize lüks gördüler..
  • 09-08-2019, 15:02:01
    #35
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir taksi plakası neden 1.5 milyon ederki. Hangi akla hizmetle? Banane o parayı verdiyseler. İsterse 10 milyon versinler ben hizmet kalitesine bakarım. Taksiciler de o hizmet kalitesi yok.
    sende günde 12 saat direksiyon sallayıp evine boş dönersen eğer kimseye kaliteli hizmet veremezsin,bu iş en baştan kalitesiz sunuluyor son basamak olarak araca binen yolcuda bundan ister istemez nasibini alıyor ama doğru ama yanlis.

    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana ne senin plakandan. Uber gibi hizmet verin de biz de uberi savunmayalım. Boş boş yorum atıyorsun.
    boş olan yorumdan sen alacağını almışsın, benim sana diyecek bişeyim yok.

    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı şehirlere gittiğimde toplu taşıma yerine hep taksi kullanırım. İzmir içinde aracımı kullandığım için Taksi`ye pek fırsat olmuyor. Fakat insanların eleştirilerini anlamak yerine hala hayatları boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini birşey sananlar diye cümle kuruyorsan ve taksi plakası sahibiysen kusura bakma bugün olmasa yarın kaybeden olacaksın. Taksicilere neden bu kadar tepki var ? Arkadaşın dediği gibi neden herkes Uber`e koştu ? Diyorsan ki Uber kullanan kitle azınlıkta, o zaman niye bu kadar yaygara yapıldı, sağa sola saldırıldı ? Özeleştiri yapın. İstanbul`a her geldiğimde daha fazla nefret ediyorum. Havaalanından taksiye binersin, taksici için kısa mesafedir bir ton tafra trip yapar, ben o kadar sıra bekledim diye. Taksimden taksiye binmek istersin Türksün diye kabul etmez. Otelden taksiye binip havalanına gidersin abi 10 lira bagaj parası ateşler misin der. Diğer turistik mekanlarda turist kovalayanları saymıyorum bile. Ondan sonra vay efendim ben 1,5 milyona plaka aldım. 1.5 milyona plaka aldıysan şoförüne söyle adam gibi yapsın işini, ya da işini adam gibi yapmayan meslektaşlarınıza tepki gösterin ki bizlerde her meslekte çürükler olabiliyor diyip geçelim. Uber`e gösterdiğiniz tepkinin %1`ini Taksicilik mesleğinin adının bu hale gelmesine sebep olanlara gösterseydiniz zaten insanlar ilk fırsatta alternatiflere kaçmazdı.
    insanların çoğundaki beyinlerine yerleşmiş yıkılmaz bi on yargı varsa oda senin gibi düşünenlerden ibaret, ayrıyeten bu dolandiranlar ve sapıklık yapanlara ben hiç rastlamadım çevrem ve ailemle aynı sektördeyim. Taksiyi de sürekli kullanan biri olarak bu belirttiğin sorunlarla ben neden karşılaşmiyorum acaba neden?
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sadece tıp kitabı alanla almayanın durumuna benzer, ya da modern tıp okuyanla alternatif tıp okuyanın durumuna benzer. İkisi de doktordur. Taksi/&UBER işi öyle değil. UBER bu piyasaya yeni bir standart getirecekti, müsaade edilmedi. Devlet bu işi bağlayabilirdi, bağlayamadı. Ama zannetmeyin ki bu iş bitti, ben zannetmiyorum. UBER bir anda olabilecek bir şey değildi, bir adım oldu, geçici bir adım, sonrakinin ayak sesi gibi bir şey. Çünkü bu milletin kaliteli hizmet almaya hakkı var. Ailede en az 6-7 taksi plakası olan, en az 6-7 kişinin kendi aracına şoförlüğe de çıktığı biri olarak diyorum ki; bu taksi plakası 1,5 milyon olmakla taksi işi kaliteli olmuyor. 1,5 milyon demek para demek, biraz da hi,zmet tarafına bakılması lazım, bakılmıyor. UBER'i bir kalite sistemi olarak taksi odaları kursun, belediyeler kursun, yapamıyorlar kardeşim. Herkes elindeki plakanın derdinde. Bu işe bakacak olan da o plakaya çare bulmadığından iş ilerlemiyor. Netice, yukarıda arkadaşlar özellikle büyükşehirlerde taksilerin durumunu örneklemiş, ben tekrar etmeyeyim.
    madem az çok bu işe hakimsin bu problemin uber kendi kendine tek taraflı yapmış olduğu bi kapatma değildi. Filo kurup 20 tane araca 2 şöför koyupta 40 kişinin üzerinden geçinip sonrasında bağlama yasası çıkınca işten atan filo sahipleri oturdukları yerden günlük araç başına 140 TL hasılat alanlara Uber nasıl dayansın peki? bilerek araç bağlatanlar bi tek TR de olan XL sahipleri.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba neden insanlar uber çıkar çıkmaz taksiyi bırakıp, koşa koşa uber'e gitti ona bir bak istersen. Adli sicil kaydı çarşaf çarşaf olan, kısa mesafe almayanlar, yolu dolandırıp uzatanlar, müşteriye hayvan gibi davrananlar, müşteriye sormadan araç içinde sigara içenler, kadına sarkıntılık edenler daha neler neler.
    Adam gibi işlerini yapsalardı kimse uber'e gitmezdi, biz neyin ne olduğunu biliyoruz merak etme. Her gün adliyeye taksicilerin d-olandırıcılık, darp davaları geliyor. Bindiğin zaman sanki bedava taşıyormuş gibi bi muameleler falan, umarım tekrar bir alternatif çıkar yine taksiciler kıvranmaya başlar.
    Şu ülkede henüz vergisiz bi işlem yapılamayacağını bi çok insanın bilmesi gerekiyor. Sen gelecen 100k Vito alican günlük 800 TL ile 1k TL aralığında para kazanacan ve sadece aracın Mtvsi ile kurulan dandik bi şahıs şirketi vergisiyle ayda 30 bin TL para kazanacaksın buna kim inanabilir merak ediyorum.

    Son olarak tüm alıntı yapanlara şunu söylemek istiyorum yurt genelinde herkesin yaptığı iş dört dörtlük değil mi?
  • 09-08-2019, 15:27:24
    #36
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende günde 12 saat direksiyon sallayıp evine boş dönersen eğer kimseye kaliteli hizmet veremezsin,bu iş en baştan kalitesiz sunuluyor son basamak olarak araca binen yolcuda bundan ister istemez nasibini alıyor ama doğru ama yanlis.


    boş olan yorumdan sen alacağını almışsın, benim sana diyecek bişeyim yok.


    insanların çoğundaki beyinlerine yerleşmiş yıkılmaz bi on yargı varsa oda senin gibi düşünenlerden ibaret, ayrıyeten bu dolandiranlar ve sapıklık yapanlara ben hiç rastlamadım çevrem ve ailemle aynı sektördeyim. Taksiyi de sürekli kullanan biri olarak bu belirttiğin sorunlarla ben neden karşılaşmiyorum acaba neden?

    madem az çok bu işe hakimsin bu problemin uber kendi kendine tek taraflı yapmış olduğu bi kapatma değildi. Filo kurup 20 tane araca 2 şöför koyupta 40 kişinin üzerinden geçinip sonrasında bağlama yasası çıkınca işten atan filo sahipleri oturdukları yerden günlük araç başına 140 TL hasılat alanlara Uber nasıl dayansın peki? bilerek araç bağlatanlar bi tek TR de olan XL sahipleri.

    Şu ülkede henüz vergisiz bi işlem yapılamayacağını bi çok insanın bilmesi gerekiyor. Sen gelecen 100k Vito alican günlük 800 TL ile 1k TL aralığında para kazanacan ve sadece aracın Mtvsi ile kurulan dandik bi şahıs şirketi vergisiyle ayda 30 bin TL para kazanacaksın buna kim inanabilir merak ediyorum.

    Son olarak tüm alıntı yapanlara şunu söylemek istiyorum yurt genelinde herkesin yaptığı iş dört dörtlük değil mi?
    Savunduğun kesim taksiciler, müşterilere nasıl davrandığını, biraz fazla para almak için binbir türlü oyun yaptığını herkes biliyor. Ben ne demişim, sen tamamen alakasız cevap vermişsin. Ben diyorum ki adam 100k'ya vito almış olabilir çok da iyi yapmış. Millet o kadar tiksinmiş ve taksicilerden nefret etmiş ki koşa koşa uber'e gittiler. Burada problemi şirkette ya da müşteri de değil insanların bu kadar tiksindiren, nefret ettirenlerde aramak lazım. Sonuçta kimse kimseyi zorla bindirmiyor, umarım tekrar gelir, sonuna kadar uber.