• 09-08-2019, 00:04:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uber'ı kötüleyen adamlar var ya taksiyle kıyaslayıp taksiye daha iyi diyenler var. Diyecek söz yok. Bu zihniyete taksi müstehak lakin arada bizler de kaynıyoruz. Leş gibi sigara kokusu eşliğinde beyin şişiren boş konuşmalarla yer yer üzerinize yürüyen barzolarla kısa mesafe gitmem diyen uyanıklarla yolculuk yapmaktan zevk alan bir kesim var. Bu zihniyetle 1 milim ilerlemez bu ülke. Daha bugün bir kadına taksicinin biri ormanda tecavüz etmiş hemen hemen her gün taksiciler hakkında bir ton olumsuz haber çıkıyor. Neyse

    Paypal yok Uber yok Wiki engelli falan hepsinin 10 numara yerli alternatifi var tabii ya. Yerliye TAM DESTEK. Şaka gibi. Çevremde yurt dışında yaşayan birçok kişi var Uberdan şikayetçi olanını duymadım
  • 09-08-2019, 00:05:56
    #11
    bu devletin suçu olduğu kadar hepimizin suçu.
    İyi izleyin.

    https://www.youtube.com/watch?v=y5--Ro9hYHc
  • 09-08-2019, 00:07:11
    #12
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası Türkiye, burada yasal değil, o ülkelerde kullanıyorsanız kullanmaya devam edin. Taksicilik sistemi zaten mevcut dediğim gibi
    O zaman yasal degil, tum dunyada oyledir demeyin.

    Ayrica sanki o ulkelerde taksicilik mevcut degilmis, tek uber varmis gibi konusuyorsunuz. Demokratik bir devletteh herkese dogru duzgun tasimacilik lisansi verirsin, yapabilen yapar. Rekabet toplum icin iyibirseydir, turkiyede ise taksi tekellesmesi var. Tekellesme toplum icin kotu bir seydir. Artik bunu bi ogrenin lutfen !
    • dev
    dev bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2019, 00:09:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretim yoksa kendin bir şeyler üret... AR-GE çalışmaları yürüt. Oturduğun yerden yazmak kolay geliyor...

    10 satır yazıp sildim. Senle tartışacağıma duvara 10 gün boş boş bakarım hocam. İyi akşamlar.
  • 09-08-2019, 00:09:32
    #14
    Backlinkcigeldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uber'i kötüleyen adamlar var ya taksiyle kıyaslayıp taksiye daha iyi diyenler var. Diyecek söz yok. Bu zihniyete taksi müstehat lakin arada bizler de kaynıyoruz. Leş gibi sigara kokusu eşliğinde beyin şişiren boş konuşmalarla yer yer üzerinize yürüyen barzolarla kısa mesafe gitmem diyen uyanıklarla yolculuk yapmaktan zevk alan bir kesim var. Bu zihniyetle 1 milim ilerlemez bu ülke. Daha bugün bir kadına taksicinin biri ormanda tecavüz etmiş hemen hemen her gün taksiciler hakkında bir ton olumsuz haber çıkıyor. Neyse
    Neyse değil hocam en son cümlenizde bir kadina tecavüz eden o adamin Allah belasini versin , bu tarz yobaz taksicilerin de Allah belasini versin, bizim millet konfor nedir cidden anlamiyor , yazbee diye birşey çikmiş (twitter cakmasi ) çöp resmen neymiş yerli ve milli hemen destekleyelim, yapacaksin burada Türkuber sokacaksin milletin gözune al yerli ve milli sonra destekleme de göreyim seni , güzellikle olmazsa da zorla olacaktir , kurunun yaninda yaş yanar misali olan bize oluyor .
  • 09-08-2019, 00:10:31
    #15
    2 milyonluk plakayi 1.5 milyondan sattilar.keske acele etmeselerdi
  • 09-08-2019, 00:10:53
    #16
    1 defa kullandım Uber'i şoför ile konuştuğumda bahsetmişti kalkacağından. Bitaksi kullanıyorum sürekli geneli Uber şoförlerine küfür ediyordu o zaman. Amerika'da kötülenen bir uygulama oldu daha sonra.
  • 09-08-2019, 00:12:32
    #17
    Sorusunun cevabı: Sadece taksiye döndü.
    Bu kadar basit.
    ####
  • 09-08-2019, 00:14:03
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 defa kullandım Uber'i şoför ile konuştuğumda bahsetmişti kalkacağından. Bitaksi kullanıyorum sürekli geneli Uber şoförlerine küfür ediyordu o zaman. Amerika'da kötülenen bir uygulama oldu daha sonra.
    valla hocam yeri geliyor bir şeye yatırım yapıyorsun 10 sene sonra değeri sıfırlanıyor. Adam plakaya para verdi diye ne yani teknoloji gelişiyor ben o dandik araçlara binmek zorunda mıyım kaliteli konforlı yolculuık varken