1 defa kullandım Uber'i şoför ile konuştuğumda bahsetmişti kalkacağından. Bitaksi kullanıyorum sürekli geneli Uber şoförlerine küfür ediyordu o zaman. Amerika'da kötülenen bir uygulama oldu daha sonra.