Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 defa kullandım Uber'i şoför ile konuştuğumda bahsetmişti kalkacağından. Bitaksi kullanıyorum sürekli geneli Uber şoförlerine küfür ediyordu o zaman. Amerika'da kötülenen bir uygulama oldu daha sonra.
valla hocam yeri geliyor bir şeye yatırım yapıyorsun 10 sene sonra değeri sıfırlanıyor. Adam plakaya para verdi diye ne yani teknoloji gelişiyor ben o dandik araçlara binmek zorunda mıyım kaliteli konforlı yolculuık varken