_VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası Türkiye, burada yasal değil, o ülkelerde kullanıyorsanız kullanmaya devam edin. Taksicilik sistemi zaten mevcut dediğim gibi
O zaman yasal degil, tum dunyada oyledir demeyin.

Ayrica sanki o ulkelerde taksicilik mevcut degilmis, tek uber varmis gibi konusuyorsunuz. Demokratik bir devletteh herkese dogru duzgun tasimacilik lisansi verirsin, yapabilen yapar. Rekabet toplum icin iyibirseydir, turkiyede ise taksi tekellesmesi var. Tekellesme toplum icin kotu bir seydir. Artik bunu bi ogrenin lutfen !