mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretim yoksa kendin bir şeyler üret... AR-GE çalışmaları yürüt. Oturduğun yerden yazmak kolay geliyor...

10 satır yazıp sildim. Senle tartışacağıma duvara 10 gün boş boş bakarım hocam. İyi akşamlar.