Uber'i kötüleyen adamlar var ya

taksiyle kıyaslayıp taksiye daha iyi diyenler var. Diyecek söz yok. Bu zihniyete taksi müstehat lakin arada bizler de kaynıyoruz. Leş gibi sigara kokusu eşliğinde beyin şişiren boş konuşmalarla yer yer üzerinize yürüyen barzolarla kısa mesafe gitmem diyen uyanıklarla yolculuk yapmaktan zevk alan bir kesim var. Bu zihniyetle 1 milim ilerlemez bu ülke. Daha bugün bir kadına taksicinin biri ormanda tecavüz etmiş hemen hemen her gün taksiciler hakkında bir ton olumsuz haber çıkıyor. Neyse
Neyse değil hocam en son cümlenizde bir kadina tecavüz eden o adamin Allah belasini versin , bu tarz yobaz taksicilerin de Allah belasini versin, bizim millet konfor nedir cidden anlamiyor , yazbee diye birşey çikmiş (twitter cakmasi ) çöp resmen neymiş yerli ve milli hemen destekleyelim, yapacaksin burada Türkuber sokacaksin milletin gözune al yerli ve milli sonra destekleme de göreyim seni , güzellikle olmazsa da zorla olacaktir , kurunun yaninda yaş yanar misali olan bize oluyor .