Uber'ı kötüleyen adamlar var ya taksiyle kıyaslayıp taksiye daha iyi diyenler var. Diyecek söz yok. Bu zihniyete taksi müstehak lakin arada bizler de kaynıyoruz. Leş gibi sigara kokusu eşliğinde beyin şişiren boş konuşmalarla yer yer üzerinize yürüyen barzolarla kısa mesafe gitmem diyen uyanıklarla yolculuk yapmaktan zevk alan bir kesim var. Bu zihniyetle 1 milim ilerlemez bu ülke. Daha bugün bir kadına taksicinin biri ormanda tecavüz etmiş hemen hemen her gün taksiciler hakkında bir ton olumsuz haber çıkıyor. Neyse

Paypal yok Uber yok Wiki engelli falan hepsinin 10 numara yerli alternatifi var tabii ya. Yerliye TAM DESTEK. Şaka gibi. Çevremde yurt dışında yaşayan birçok kişi var Uberdan şikayetçi olanını duymadım