• 09-08-2019, 22:05:59
    #46
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi kendime yeterim kardeş, kimsenin bana doğruyu göstermesine gerek yok. Kimse o hadde de sahip değil. Durum ortada, sen önce git savunduğun kitleye bi objektif bakmayı öğren.
    Kendine yetmeyi düşündüğünü zannedersin dışarıdan bakınca ama pek öyle durmuyor,gun geldiğinde o hadde sahip olanları da fark edersin kardeş. Durum gayet açık dediğin gibi objektif bakınca oklar benim kitabımda senin yanlışlarını gösteriyor.
    İnsanlara bişeyler kanıtlama peşinde değilim, benim şu konudaki anlatmak istediklerim belli, senin anlamak istemediklerin belli. Konu bu şekilde uzayıp gideceğine ben susayım sende beni susturduğunu zannet...
  • 09-08-2019, 22:14:59
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birileri eğer sarı taksiyi savunuyorsa; ya plakası vardır veya plaka sahibi babası, kardeşi vs..
    Milyonluk plakalar sadece bizim memlekte özel. Nasıl bir rant var anlatamam. Mesela şuanda XXX ilinde bir bölgeye 10 bin TL 'den plakalar verilecekmiş. Ama tamamı bilin bakalım kimlere verildi.. Tabiki gücü ve tanıdığı olana..
    Uber ABD 'de bitti diyenler olmuş. Bitmedi, alternatifleri türedi. Uber ve benzeri uygulama kullanan sayısı %80 'e ulaşmış şuanda.
  • 10-08-2019, 09:26:49
    #48
    Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birileri eğer sarı taksiyi savunuyorsa; ya plakası vardır veya plaka sahibi babası, kardeşi vs..
    Milyonluk plakalar sadece bizim memlekte özel. Nasıl bir rant var anlatamam. Mesela şuanda XXX ilinde bir bölgeye 10 bin TL 'den plakalar verilecekmiş. Ama tamamı bilin bakalım kimlere verildi.. Tabiki gücü ve tanıdığı olana..
    Uber ABD 'de bitti diyenler olmuş. Bitmedi, alternatifleri türedi. Uber ve benzeri uygulama kullanan sayısı %80 'e ulaşmış şuanda.
    Konuda sarı taksiyi savunan benim tabi ki, ekmek yediğim sektöre kimse haddini aşacak söz edemez. Düz mantık olmuş birisi bişeyi savunuyorsa onun sahibidir 🤔 komik sadece şu düz mantıkla ve ön yargılı olanlardan her zaman tiksinmisimdir. Bu memleketin ilerleyişini anlamadıysan ayakta durman mucize olur, bu tarz konularda kendini daha fazla geliştirmeni dilerim. Tr de benzer uygulama yapılsın bakalım uber XL gibi çalışabilir mi hep beraber göreceğiz. Yine nalburu bakkalı eline 100 bin TL para bulan gitsin borçla harçla araba aslında taksicilik yapsın. Uber de bi ara plaka çıkacak dedikodusu ile binlerce AC GOZLU insan patladi.

    Konudaki bir çok insanın merak ettiği soruyuda cevapliyim plaka sahibi değilim, ayda 8k TL kiraya ödüyorum.
  • 10-08-2019, 09:34:00
    #49
    https://www.youtube.com/watch?v=7T0lhkez1WU

    https://www.youtube.com/results?sear...zli+kamera+da+

    Buna benzer olay ukraynalı kız arkadaşımın başına da geldi. Hem de kızı yarım saat fazla dolaştırıp benim taksiyi beklediğim otelin 2 sokak ötesine bırakmış kızcağızı. oradan 2 bavuluyla zor geldi. Neden oraya bıraktı? Çünkü ben görürsem hayırdır birader neden yolu uzattın diye kavga çıkacaracağımdan korktu. Tabi tüm taksiciler bir değil. aynı apartman da tanıdığım da bir taksici var adamın böyle işlerde bezi yok. Her önüne gelen taskici olmamalı. Belli bir kuralları olmalı. Taksici sinirli olabilir asabi olabilir istanbul tarifiği normaldir ama asla bir insanı fazla dolaştırıp HIRSIZLIK yapamaz !!
  • 10-08-2019, 09:51:58
    #50
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=7T0lhkez1WU

    https://www.youtube.com/results?sear...zli+kamera+da+

    Buna benzer olay ukraynalı kız arkadaşımın başına da geldi. Hem de kızı yarım saat fazla dolaştırıp benim taksiyi beklediğim otelin 2 sokak ötesine bırakmış kızcağızı. oradan 2 bavuluyla zor geldi. Neden oraya bıraktı? Çünkü ben görürsem hayırdır birader neden yolu uzattın diye kavga çıkacaracağımdan korktu. Tabi tüm taksiciler bir değil. aynı apartman da tanıdığım da bir taksici var adamın böyle işlerde bezi yok. Her önüne gelen taskici olmamalı. Belli bir kuralları olmalı. Taksici sinirli olabilir asabi olabilir istanbul tarifiği normaldir ama asla bir insanı fazla dolaştırıp HIRSIZLIK yapamaz !!
    Kendin sormuşsun kendin cevaplamissin, benim bu konuda bekledim şeyde buydu. Fakat kendini farkli yerlerde görenlerin anlayamayacağıdir. Emin ol herkesin taksi esnafı olmaması için Odalarda farkli çalışmalar yapıyor. Sinirli olması ile karaktersiz olması arasında çok fark var, hırsızlık yapanlar daha ağır cezalar ile cezalandırılmasi sektör adına daha iyi olacak. tek hırsızlık yapan taksici çünkü diğer sektörlerde bu kadar göze batmıyor. İstda en yüksek sıcak para trafiği taksi sektöründe, bu sıcak parada çoğuna büyük acı veriyor.

    Git bakalım Arap kılığında galata köprüsünde bi balık yede ne kadar hesab ödüyorsun. Çamlıca da bi restorana gir bakalım hesab ne çıkacak karşına. İzmirde çeşmede bodrumda fethiyede vs. farklı şehirlerde sezonluk iş yapan yerlerde insanlardaki şu terim halen geçerlidir. Fırsatçılık herkesde var kimse kendini sağa sola vurmasın. Forumda bi işi bi kişi yapaliyorsa eğer o zaman onun fiyatını ölçün bakalım.
  • 10-08-2019, 09:59:41
    #51
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatçılık herkesde var kimse kendini sağa sola vurmasın. Forumda bi işi bi kişi yapaliyorsa eğer o zaman onun fiyatını ölçün bakalım.
    Valla kardeşim sokağa çıkın sorun insanlara taksicilerden memnunmusunuz diye yüzde 90 nı hayır der. Tabi sen bu sektör de olduğun için savunman normal. Ama orta da bir sorun varsa bunu taksicilerin kabullenmesi gerekiyor. İstanbul da rekabet çokmuş para çokmuş bizede. Biz hizmete bakarız. Senin bile savunman boş aslın da taksicilerden memnun değil kimse boşa nefes tüketiyorsun.
  • 10-08-2019, 10:11:05
    #52
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kardeşim sokağa çıkın sorun insanlara taksicilerden memnunmusunuz diye yüzde 90 nı hayır der. Tabi sen bu sektör de olduğun için savunman normal. Ama orta da bir sorun varsa bunu taksicilerin kabullenmesi gerekiyor. İstanbul da rekabet çokmuş para çokmuş bizede. Biz hizmete bakarız. Senin bile savunman boş aslın da taksicilerden memnun değil kimse boşa nefes tüketiyorsun.
    Sokağa çıkıp Sormama gerek yok hergün yaklasik 35-45 arası insanla yolculuk yapıyorum. Her biride araçtan memnun iniyorsa, bu kalan %10 lık kısmı hep bana denk geliyorsa. Sektöründe bulunduğum işi savunmaya devam edeceğim. Sen hizmete bakarsın ama görebilirmisin orasını bilmem. Kimse memnun değilse SeveSeve biniyor, şu gerçeği her zaman söylerim.

    Forumda ve TV'lerde sektöre yönelik yıllardır tartışılan boş kelimeler, çıkan eski haberler konular çook eskiden beri BOŞ kafalara kazınmıs.
  • 10-08-2019, 10:36:29
    #53
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokağa çıkıp Sormama gerek yok hergün yaklasik 35-45 arası insanla yolculuk yapıyorum. Her biride araçtan memnun iniyorsa, bu kalan %10 lık kısmı hep bana denk geliyorsa. Sektöründe bulunduğum işi savunmaya devam edeceğim. Sen hizmete bakarsın ama görebilirmisin orasını bilmem. Kimse memnun değilse SeveSeve biniyor, şu gerçeği her zaman söylerim.

    Forumda ve TV'lerde sektöre yönelik yıllardır tartışılan boş kelimeler, çıkan eski haberler konular çook eskiden beri BOŞ kafalara kazınmıs.
    Ben de bir taksiye bindiğim de taksicinin hareketlerine tavırlarına sinir olduğum da pek belli etmem inerken de hayırlı işler derim. Maksat tartışma çıkmasın. Hergün sana binen 35-40 yolcunun memnun indiğinden pek emin olma bence. Çıkan eski haberler demişsin. Yakınlar da çok çıkan haber var taksici şikayetleriyle ilgili. O yüzden sen BOŞ yapıyorsun. Ama merak etme elbet bu hükümet değişecek uber geri gelecek. Uber taksciliğe yeni bir çağ getirmişdi. Hizmet kalitesiyle konforuyla kusursuzdu. Eski kafaların artık bitmesi yeniliklerin gelmesi gerekiyor. Herşey sonsuza kadar sürmez. sürmemeli.
  • 10-08-2019, 10:52:45
    #54
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bir taksiye bindiğim de taksicinin hareketlerine tavırlarına sinir olduğum da pek belli etmem inerken de hayırlı işler derim. Maksat tartışma çıkmasın. Hergün sana binen 35-40 yolcunun memnun indiğinden pek emin olma bence. Çıkan eski haberler demişsin. Yakınlar da çok çıkan haber var taksici şikayetleriyle ilgili. O yüzden sen BOŞ yapıyorsun. Ama merak etme elbet bu hükümet değişecek uber geri gelecek. Uber taksciliğe yeni bir çağ getirmişdi. Hizmet kalitesiyle konforuyla kusursuzdu. Eski kafaların artık bitmesi yeniliklerin gelmesi gerekiyor. Herşey sonsuza kadar sürmez. sürmemeli.
    Önceden taksiye binecegin zaman dilimi belli olursa şayet pm ile telf no iletiyorum. Beşiktaş Gayrettepe bölgesindeyim bulunduğun konum çok uzak değilse, sana rezerve yapabilirim. Gece 2 Öğlen 2 saatleri arasında çalışıyorum. Eski kafa düşünceleri değiştirelim, herkesin aynı olmadığını kanitlayalim. Kötü illa ki var sektörde, ama %90 değil bu, benim gibi sadece meslek olarak yapanlar.

    Benim konuda ki amacım herkesi aynı kefeye koyanlara ilgili. O bahsi geçenler boşta kalıp nasıl kolay para kazanabilirim diyip bu mesleğin cılkını çıkartanlar yüzünden isini hakkıyla yapanlar karalanmasin.Senin BOS olarak gördüğün detayları yolculuk yaparsak eğer seninle daha detaylı konuşuruz senide taksiye bindiririz. İşini hakkıyla yapanlar emin ol ki %10 kısmından daha fazladir.