Ben kendi kendime yeterim kardeş, kimsenin bana doğruyu göstermesine gerek yok. Kimse o hadde de sahip değil. Durum ortada, sen önce git savunduğun kitleye bi objektif bakmayı öğren.
Kendine yetmeyi düşündüğünü zannedersin dışarıdan bakınca ama pek öyle durmuyor,gun geldiğinde o hadde sahip olanları da fark edersin kardeş. Durum gayet açık dediğin gibi objektif bakınca oklar benim kitabımda senin yanlışlarını gösteriyor.
İnsanlara bişeyler kanıtlama peşinde değilim, benim şu konudaki anlatmak istediklerim belli, senin anlamak istemediklerin belli. Konu bu şekilde uzayıp gideceğine ben susayım sende beni susturduğunu zannet...