heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırsatçılık herkesde var kimse kendini sağa sola vurmasın. Forumda bi işi bi kişi yapaliyorsa eğer o zaman onun fiyatını ölçün bakalım.
Valla kardeşim sokağa çıkın sorun insanlara taksicilerden memnunmusunuz diye yüzde 90 nı hayır der. Tabi sen bu sektör de olduğun için savunman normal. Ama orta da bir sorun varsa bunu taksicilerin kabullenmesi gerekiyor. İstanbul da rekabet çokmuş para çokmuş bizede. Biz hizmete bakarız. Senin bile savunman boş aslın da taksicilerden memnun değil kimse boşa nefes tüketiyorsun.