https://www.youtube.com/watch?v=7T0lhkez1WU https://www.youtube.com/results?sear...zli+kamera+da+
Buna benzer olay ukraynalı kız arkadaşımın başına da geldi. Hem de kızı yarım saat fazla dolaştırıp benim taksiyi beklediğim otelin 2 sokak ötesine bırakmış kızcağızı. oradan 2 bavuluyla zor geldi. Neden oraya bıraktı? Çünkü ben görürsem hayırdır birader neden yolu uzattın diye kavga çıkacaracağımdan korktu. Tabi tüm taksiciler bir değil. aynı apartman da tanıdığım da bir taksici var adamın böyle işlerde bezi yok. Her önüne gelen taskici olmamalı. Belli bir kuralları olmalı. Taksici sinirli olabilir asabi olabilir istanbul tarifiği normaldir ama asla bir insanı fazla dolaştırıp HIRSIZLIK yapamaz !!