Geçen ay Fransa Nice deydim,Havaalanından über çağırdım 5 dakika sürmedi geldi,Taxi fiyatının tam yarısını ödedim..
Not : Fransadaki Taxicilerin hiçbiri übercilere ana avrat sövüp linç etmiyor, neden acaba ???