sorunun kaynağı açık;
taksi plakası sahiplerinin taşıma hizmetini kazanılmış hak olarak görmeleri ve bu konuda tekel olmaları. rekabet edecek ortamda yok gerekte yok.
ister b sınıfı sedan araçla taşırım istersem at arabasıyla..
paran varsa araba al devlete vergini ver paran yoksa otobüste - dolmuşta sürün
işine gelmiyor mu canım kardeşimmm o zaman bak şurdan s.. git
uber tekere çomak soktuğu için tekme tokat kovuldu. mercedes vito minübüsler, kaliteli otomobiller, işini severek yapan güler yüzlü şoförler ve kredi kartıyla ödeme imkanını bize lüks gördüler..