ebubekirbastama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İskanı olmayan ev alınır mı?
38
●2.379
- 03-08-2019, 22:30:27Hocam içime kurt düştü vazgeçtim bu sabah ama halen aklımda.15 senedir alınmamış falan neden böyle olur anlamadık.
- 03-08-2019, 22:31:44Şundan dolayı olabilir herkez birleşip para vermek istemez onun için olabilir bölge vb. bilgileri yollarmısın bir bakayımzeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2019, 22:32:46Aynen öyle hocam 15 senedir neden almasın çogu müteayit iskan müteayitin namusudur diyor.Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2019, 22:33:132009da iskan affı çıktı muhtemelen ozaman ferdi olarak elektrik ve su üzerlerine aldılar.zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan sen alabiliyorsan sıkıntı yok okonuda ama.
Benim oturduğum evin iskanı yok 1 yıllık bina elektrik ve suyu üzerimize alamıyoruz fazla ödüyoruz sıkıntısı bitmiyor tabi binanın yeni olmasındanmıdır bilemiyorum.
İskansız ev oturma izni olmayan evdir belediye boşalt evini yıkıyorum derse hukuki olarak hiçbirşey yapamazsın arsada payın olur sadece oda hak sahibi çok olacağı için sıkıntı ilerde ne olacağı belli olmaz riskli. - 03-08-2019, 22:33:47bir müteahhit olarak açıklama yapmaya çalışayim. bakın önce iskan nedir onu açıklayalım kısaca. iskan binanın en son projesine tamamen uygun yapılmasından sonra verilen bir belgedir. peki bu belgenin olmaması ne demek oluyor ? bina da projesine uygun olmayan şeyler yapılmış ki iskan alınamamış. mesela ya yan taraftaki arsaya tecavüz vardır. ya da projesinden büyük yapılmıştır (kaçak) ya fazla kat atılmıştır. buna benzer bir pürüzü mutlaka ama mutlaka vardır. bu sebepten ötürü iskansız binalar da bugün olmasa da ileride bir pürüz çıkabileceği riskini göze alarak daireyi almalısınız. detaylı bilgi istersen pm atabilirsin kardeşim...
- 03-08-2019, 22:36:02Hocam fiyat olarak çok uygun ve karlı ise alınır. Ben 1+1 arsa tapu ev aldım yatırım için hemde bodrum kat, düzgün güneş bile almıyor. 75 bin TL vermiştim 4 yıl önce kira getisi 800 TL idi. Şimdi ev 130-135 bin eder (binadakiler ikna etsem imar barışına çok daha fazla edecek ev.) kira getirisi 1400 TL. Evin parası çoktan çıktı şuan kar etme aşamasında, evin fiyat artışından bahsetmiyorum.
Yatırım yaparken dikkat etmen gereken kira çarpanı nedir? Evin olduğu konumdaki ortalama yıllık fiyat artışları ne kadar. Bunun dışında ev işin çok risk olmaz ama ufak tefek riskler olabilir. - 03-08-2019, 22:36:22Iskan olmama sebebi tapu maliyetlerinden de olabilir veya bazi yerlerde kat limiti var belediye o kat limiti dahilinde izin veriyor tapu veriyorAnglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2019, 22:37:08Öyle diyorlar ama almıyorlar hocam, şahsen ben yaşadım 5 yıl bekledik kavga gürültü derken 5 yıl sonra zor aldırabildik. Belediyeye para vermemek için mi artık ne için almıyorlar bilmiyorum da bana 2 aya iskan hazır demişti sözleşme bile yapmıştık 5 yıl sonra ben umudu kesmişken binadakiler tepesine çöke çöke geçen ay aldırmışlar iskanı.zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa binada eksik varmış, şu yokmuş gibi olaylar yaşamadık herşey tamdı, müteahhitin keyfini bekledik sadece 5 yıl boyunca. - 03-08-2019, 22:38:43En iyisini etmişsniz az para değil ev alma ümidiyle kaç kişinin canı yandı bu ülkede sakın bulaşmayın yarın ne olacağı belli olmaz ve sürekli diken üzerinde olursunuz.zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha mütevazi ama tapusu hazır iskanı alınmış düzgün bir ev bakın.
)
