Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava sebebini sürecini ve iskanın neden alınmadığını tam olarak bilmediğim için net konuşmak istemem fakat iskan eskisi kadar zor değil önceden iskanı alınmamış binaların bütün borçları iskan almak istediğinizde sizin karşınıza çıkıyordu fakat şuan binadaki hak sahipleri birleşip iskan almak istediğinde ufak harçlarla çözülüyor tabi bahsettiğiniz gibi bina mahkemelikse sonuçlanması gerekir. Sizin açınızdan tek sıkıntısı satmayı düşündüğünüzde şuan sizin aklınıza nasıl iskan takılıyorsa alacak olan vatandaşında takılacaktır. Belediyeye gidip bahsettiğiniz binanın ada parseli ile neden iskan alınmadığını öğrenin eğer binanın yapımında büyütme veya başka bir sorun varsa sıkıntı olabilir fakat sadece müteahhit ile mal sahibi arasındaki basit uyuşmazlıksa çok sorun olacağını sanmam ama 15 yıl önce yapılan bir binanında davadan dolayı beklemeside ayrı bir kafa karışıklığı.
Aynen öyle hocam 15 senedir neden almasın çogu müteayit iskan müteayitin namusudur diyor.