Bende 15 senedir iskan alınmamış ev oldugu için bugun sabsh gidip sozleşmeyi iptal ettim.
En iyisini etmişsniz az para değil ev alma ümidiyle kaç kişinin canı yandı bu ülkede sakın bulaşmayın yarın ne olacağı belli olmaz ve sürekli diken üzerinde olursunuz.
Daha mütevazi ama tapusu hazır iskanı alınmış düzgün bir ev bakın.