zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam 15 senedir neden almasın çogu müteayit iskan müteayitin namusudur diyor.
Öyle diyorlar ama almıyorlar hocam, şahsen ben yaşadım 5 yıl bekledik kavga gürültü derken 5 yıl sonra zor aldırabildik. Belediyeye para vermemek için mi artık ne için almıyorlar bilmiyorum da bana 2 aya iskan hazır demişti sözleşme bile yapmıştık 5 yıl sonra ben umudu kesmişken binadakiler tepesine çöke çöke geçen ay aldırmışlar iskanı.

Yoksa binada eksik varmış, şu yokmuş gibi olaylar yaşamadık herşey tamdı, müteahhitin keyfini bekledik sadece 5 yıl boyunca.