• 10-05-2019, 15:46:45
    #28
    Bana göre forum kuralı 10 TL Değil min. 100TL olmalı neden mi ? Çünkü kişi kendi karakterini 5-10 TL İle belli etmez 100 TL de az ama en azından 100 TL lik işte harbiden ticaret olur. Ha bu saatten sonra bu kural konmaz anca tradeler sıfırlanması gerekir. Çünkü haksız rekabet olur.
  • 10-05-2019, 15:51:32
    #29
    Çok farklı bir sorum olacak;

    Netflix hesaplarının bu şekilde satılması yasal mı?

    Hesap paylaşılması yasal tamam da benim aylık ödediğim ücret bu rakamların çok daha üzerinde...
  • 10-05-2019, 15:52:06
    #30
    PREMIUM SEO
    Önerilerin hepsini okudum ama geneli çok enteresan öneriler. Bu işler böyle kolay değil forum yönetmediğiniz çok belli oluyor. Yani istediği kadar önlem alınsın mutlaka bir şeyler çıkıyor. Mesela adam 10 TL altı trade verilmesin diyor sayfalarca trade verilmiş. Göz göre göre bunu yapan insanlar neler yapmaz?
  • 10-05-2019, 18:24:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    misal 1k lık tcaret yapıyorum trade veriyorum
    sonra aynı kişi ile 4k lık işlem yapıyorum
    hem tekrar trade veremiyorum. hem de 5k için 1 trade vermiş oluyorum.
    şahsi görüşüm
    +trade için puan sistemi olması.
    100+ 1 puan
    1000+ 10 puan
    10000+ 100 puan .... şeklinde
    aynı kişi ile tekrar ticaret yapınca puan eklemesi yapılır.
  • 10-05-2019, 19:00:04
    #32
    Peki hocam belki toplu alım yapıyordur alan kişi 5 TL 'ise bir paket adam 2 tane alıyordur 10 tl kullanıyordur onuda bilemeyizki ve çok saçma bir kural iş ahlakı dediğimiz olay var ben memnun kaldıysam tabiki düşüncemi belirtirim ilginç
  • 10-05-2019, 20:09:26
    #33
    hocam sizde trade sayısına değil trade içeriklerine bakın. 100 tane trade var hepsi blue tv satışıysa toplamda 300 tl lik ticaret hacmi demek. bu kişiye 300 tl lik ticaret hacmi yapmış kadar güvenin



    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok farklı bir sorum olacak;

    Netflix hesaplarının bu şekilde satılması yasal mı?

    Hesap paylaşılması yasal tamam da benim aylık ödediğim ücret bu rakamların çok daha üzerinde...
    orda netflix hesabının deneme sürümünü satıyor yani aslında netflix hesabını değil de emeğini satıyor yeni mail açıp yeni üyelik açıp sanl kart ile aktif etme vs orda harcadığı emeği de 3-4 tl ye satıyor
  • 10-05-2019, 20:48:40
    #34
    50 tl yapmak lazım bunu en az
  • 10-05-2019, 20:51:00
    #35
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
    Katılıyorum.
  • 10-05-2019, 20:53:25
    #36
    Üyeliği durduruldu
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizde trade sayısına değil trade içeriklerine bakın. 100 tane trade var hepsi blue tv satışıysa toplamda 300 tl lik ticaret hacmi demek. bu kişiye 300 tl lik ticaret hacmi yapmış kadar güvenin




    orda netflix hesabının deneme sürümünü satıyor yani aslında netflix hesabını değil de emeğini satıyor yeni mail açıp yeni üyelik açıp sanl kart ile aktif etme vs orda harcadığı emeği de 3-4 tl ye satıyor
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum.
    Konusuna yorum olarak atin hocam, Trade kullanmak forum kurallari geregi mumkun degil, O zaman istemeyen istemedigi kurala uymasin demek oluyor bu