• 10-05-2019, 12:52:29
    #10
    igtr.net
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
    Hocam neden biliyor musun? Çünkü örnek adam 3-5 tllik ticaret puanları ile yapıyor 100 ticaret toplam işlem hacmi 500 tlyi geçmez. Daha sonra ise adamın profili güven veriyor. Bu sefer adam vurgun yapmaya başlıyor. Çünkü profile güven artıyor. Şöyle anlatayım yazılımcı arkadaşlarda genelde ticaret puanları 40-50 bulana kadar 30 bin tl gibi bir işlem hacmi olurken bu adamlara güvenmeyen kişiler 100 ticareti olup 500 tllik işlem hacmi olana güveniyor. Şimdi sence etik mi?

    Aina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak elbette ama dinleyen yok gibi



    Hocam hangi birini report edecegim ki Forumda Netflix Spotify BluTV satanlarin ve 10 TL alti urun satanlarin hepsinde var ayni durum
    Hocam hepsini tek tek profilerini report et.
  • 10-05-2019, 12:55:51
    #11
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    OktayEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 TL altı ücretlere trader verilmesi saçma tabii ki de, bence ticaret puanı veriken XX , XXX , XXXX diye ücret opsiyonu gelsin.
    Katılıyorum 100 TL Üzeri olsa bence daha Mantıklı olabılır en azından herkesde 100 - 200 trade yerıne kısa ve öz olur

    @Aina; Ayrıca Hocam 10 TL Altı trade yasaktır Atılması durumunda Cezası ban olacaktır belkı moderatorlerın gözunden kacmıs olabılır
    10 TL Altı gördugunuz işlemleri Report ederseniz Yoneticiler ilgilenip hemen işlem yaparlar olayın aslı varsa eğer
  • 10-05-2019, 13:00:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum 100 TL Üzeri olsa bence daha Mantıklı olabılır en azından herkesde 100 - 200 trade yerıne kısa ve öz olur

    @Aina; Ayrıca Hocam 10 TL Altı trade yasaktır Atılması durumunda Cezası ban olacaktır belkı moderatorlerın gözunden kacmıs olabılır
    10 TL Altı gördugunuz işlemleri Report ederseniz Yoneticiler ilgilenip hemen işlem yaparlar olayın aslı varsa eğer
    Yukarda arkadasimizinda dedigi gibi, Tum Netflix vs satislarinda ayni durum var hocam
  • 10-05-2019, 13:00:54
    #13
    Bir tek akıllı onlar çünkü.
  • 10-05-2019, 13:07:36
    #14
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Kimisi Mesajını siler Konu yukarı cıksın
    kimisi 3 - 5 TL ye Trade atar tek uyanık onlar gercekten bu tur konuları report edın hemen işlem yaparlar
  • 10-05-2019, 13:11:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek akıllı onlar çünkü.
    gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimisi Mesajını siler Konu yukarı cıksın
    kimisi 3 - 5 TL ye Trade atar tek uyanık onlar gercekten bu tur konuları report edın hemen işlem yaparlar
    Ilk mesaja resim ekledim. Bu sadece 2 dakikalik bir arama sonrasi cikanlar
  • 10-05-2019, 13:14:41
    #16
    ben ücretsiz destek alındı, danışmanlık alındı vs. diye trade alanı bile görmüştüm tabi kimdi hatırlamıyorum. ama Forumun kuralı belli, bu durumda kimse bir şey savunamaz, gerekli cezaları yetkililer verecektir diye umuyorum. bu kategoride kim yetkiliyse bilen birisi buraya etiketlerse modlar da görebilir.
  • 10-05-2019, 13:16:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    TukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ücretsiz destek alındı, danışmanlık alındı vs. diye trade alanı bile görmüştüm tabi kimdi hatırlamıyorum. ama Forumun kuralı belli, bu durumda kimse bir şey savunamaz, gerekli cezaları yetkililer verecektir diye umuyorum. bu kategoride kim yetkiliyse bilen birisi buraya etiketlerse modlar da görebilir.

    Ucretsiz destege Trade aliniyorsa benim 200 Trade falan olurdu herhalde
  • 10-05-2019, 13:23:09
    #18
    yukarıda arkadaşın da dediği gibi 10 TL altı ticaretlerde ticaret puanı vermek yerine konuya yorum yapılması daha iyi referans olur. aksi halde her şeye ticaret puanı verilecekse o zaman forumun kuralları neden var?