gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum 100 TL Üzeri olsa bence daha Mantıklı olabılır en azından herkesde 100 - 200 trade yerıne kısa ve öz olur

@Aina; Ayrıca Hocam 10 TL Altı trade yasaktır Atılması durumunda Cezası ban olacaktır belkı moderatorlerın gözunden kacmıs olabılır
10 TL Altı gördugunuz işlemleri Report ederseniz Yoneticiler ilgilenip hemen işlem yaparlar olayın aslı varsa eğer
Yukarda arkadasimizinda dedigi gibi, Tum Netflix vs satislarinda ayni durum var hocam