• 10-05-2019, 13:24:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Forumda ki kurallar katı fakat açıkçası uygulanmadığı için bunun bir anlamı kalmıyor.

    @FastPHP; ticaret puanı verirken işlem tutarı bilgisi istense nasıl olur? 10₺ altında girilen rakamlarda uyarı ile karşılaşıp ticaret puanı verilmesin. Bu hata ve orada ki uyarının üstüne hala ticaret puanı veren olursa yönetimi kandırmaya girecektir. Sınırsız ban cezası ile cezalandırılabilir. Çözüm olmayacaktır fakat herkes bu durumdan bıktı. 3-5 TL ticaret yapıyorlar. Adam "ödemeyi yaptı güvenilir sağlamdır" şeklinde ticaret puanı veriyor. Olan başkasına oluyor.
  • 10-05-2019, 13:26:34
    #20
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ki kurallar katı fakat açıkçası uygulanmadığı için bunun bir anlamı kalmıyor.

    @FastPHP; ticaret puanı verirken işlem tutarı bilgisi istense nasıl olur? 10₺ altında girilen rakamlarda uyarı ile karşılaşıp ticaret puanı verilmesin. Bu hata ve orada ki uyarının üstüne hala ticaret puanı veren olursa yönetimi kandırmaya girecektir. Sınırsız ban cezası ile cezalandırılabilir. Çözüm olmayacaktır fakat herkes bu durumdan bıktı. 3-5 TL ticaret yapıyorlar. Adam "ödemeyi yaptı güvenilir sağlamdır" şeklinde ticaret puanı veriyor. Olan başkasına oluyor.
    Hata vermesi mantıklı, bilmiyorumda diyemezler
  • 10-05-2019, 13:43:01
    #21
    Ben ne olursa olsun birşey satacağım zaman adamın isterse 1k trade olsun yine de ödemeyi ilk almaya bakarım Kimin ne yapacağı belli olmuyor
  • 10-05-2019, 13:45:09
    #22
    Bunun çözümü çok basit sayfalarca tartışmanın anlamı yok.

    Trader bölümüne 2 tane kod yazılır ücret aralığı girilir 10 tl altına trader vermek isteyene yazılımsal olarak müdahale edilir. Diyeceksiniz ki 5 liralık iş yapıp 10 lirayı seçerlerse ne olacak ? Onun da çözümü var konuda fiyatlar yazılıyor zaten eğer iş 5 liralıksa haksız trader kullanmaktan dolayı kullanıcı banlanır.
  • 10-05-2019, 13:48:25
    #23
    Bu tradeler mod onayına takılsa tüm sorun ortadan kalkar.
  • 10-05-2019, 13:51:43
    #24
    Dekont zorunlu olmalı ticaret puanlarında, moderatör/sistem onaylı olmalı. Bir üyenin ticari hacmi Alım: XX.XXX Satım: XXX.XXX olarak belirtilmeli.
  • 10-05-2019, 14:13:05
    #25
    Tradelerde miktar diye bir kısım eklenebilir
  • 10-05-2019, 15:15:39
    #26
    Tradeler de sınıflandırılabilir. Yapılan ticaret miktarına göre uygun olan semboller ile kişinin ticaret geçmişini anlayabiliriz.
  • 10-05-2019, 15:32:33
    #27
    Şimdi 5 TL'lik ticaretten 4 tane yaparsam verebiliyor muyum peki? Çünkü ben de Netflix, SSport Plus, BluTV gibi alımlar gerçekleştiriyorum. Geçen gün 40 TL'lik bakiye yükledim, ihtiyacım oldukça çekiyorum mesela. Veremez miyim?