• 10-05-2019, 12:36:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forum kurallari acik degil mi?

    Neden 3-4 TL lik urunler satanlarin 100 lerce +Trade 'i var?

    Hepimize zarari yok mu bu durumun?

    Anlamsiz bir merak benimki

    Ilgili Kural
    I-Trader sistemi ve uygulama koşulu
    MADDE 35-
    (1) Bu platformda ticari eylemlerde bulunan kişiler arasında güven ortamını sağlamayı hedefleyen I-Trader sistemi , forum genel kuralları ve kategori kurallarına aykırı, güven ortamını zedeleyici ve çıkar sağlama amacıyla kullanılamaz.

    (2) I-Trader sistemi 10,00-TL ve üstü ticari eylemlerde kullanılır.

    (3) Bu maddenin 1. ve 2. fıkrası yükümlülüklerine uymayan, ticari güven ortamını zedeleyen üye uyarı amacıyla 1 gün süresince forumdan uzaklaştırılır.Bu hükümlere aykırılığın devamının tespiti halinde üye 5 ila 7 gün süresince forumdan uzaklaştırılır.
    (4) Açılan şikayet konularına sadece konu sahibi ve şikayet edilen kişi cevap yazabilir bunun harici forum karışıklığına neden olan ve yöneticilerin işini yapmasını engelleyen kullanıcılar süresiz uzaklaştırma alır.

    Ilgili Link
    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/announcements.html

    Kullanici Isimlerini yazmadim cunku hemen her Netflix saticisi yapiyor, Asagida ilk aramada cikan 4 ornek var

  • 10-05-2019, 12:37:34
    #2
    10 TL altı yasak değil miydi
  • 10-05-2019, 12:38:18
    #3
    igtr.net
    Hocam report edin. Yönetim buna el atacaktır
  • 10-05-2019, 12:41:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 TL altı yasak değil miydi
    Yasak elbette ama dinleyen yok gibi

    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam report edin. Yönetim buna el atacaktır
    Hocam hangi birini report edecegim ki Forumda Netflix Spotify BluTV satanlarin ve 10 TL alti urun satanlarin hepsinde var ayni durum
  • 10-05-2019, 12:43:25
    #5
    Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
  • 10-05-2019, 12:44:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
    Cunku Forum Kurallari veremeyeceginizi soyluyor hocam

    Ha Forum kurali degisir o zaman herkes rahat eder
  • 10-05-2019, 12:45:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    forumun gidişatı pek iyi değil
  • 10-05-2019, 12:49:21
    #8
    Netflixcileri inceleseler bile yeterli
  • 10-05-2019, 12:51:51
    #9
    10 TL altı ücretlere trader verilmesi saçma tabii ki de, bence ticaret puanı veriken XX , XXX , XXXX diye ücret opsiyonu gelsin.