tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
Cunku Forum Kurallari veremeyeceginizi soyluyor hocam

Ha Forum kurali degisir o zaman herkes rahat eder