Forum kurallari acik degil mi?

Neden 3-4 TL lik urunler satanlarin 100 lerce +Trade 'i var?

Hepimize zarari yok mu bu durumun?

Anlamsiz bir merak benimki

Ilgili Kural
I-Trader sistemi ve uygulama koşulu
MADDE 35-
(1) Bu platformda ticari eylemlerde bulunan kişiler arasında güven ortamını sağlamayı hedefleyen I-Trader sistemi , forum genel kuralları ve kategori kurallarına aykırı, güven ortamını zedeleyici ve çıkar sağlama amacıyla kullanılamaz.

(2) I-Trader sistemi 10,00-TL ve üstü ticari eylemlerde kullanılır.

(3) Bu maddenin 1. ve 2. fıkrası yükümlülüklerine uymayan, ticari güven ortamını zedeleyen üye uyarı amacıyla 1 gün süresince forumdan uzaklaştırılır.Bu hükümlere aykırılığın devamının tespiti halinde üye 5 ila 7 gün süresince forumdan uzaklaştırılır.
(4) Açılan şikayet konularına sadece konu sahibi ve şikayet edilen kişi cevap yazabilir bunun harici forum karışıklığına neden olan ve yöneticilerin işini yapmasını engelleyen kullanıcılar süresiz uzaklaştırma alır.

Ilgili Link
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/announcements.html

Kullanici Isimlerini yazmadim cunku hemen her Netflix saticisi yapiyor, Asagida ilk aramada cikan 4 ornek var