• 10-05-2019, 20:56:31
    #37
    Bildiğim kadarıyla 10TL altı işlemler için ticaret puanı her iki taraf için de atılamaz,suistimale girer bu şüphe ettiğiniz puanlar için şikayet konusu açabilir veya report edebilirsiniz.
  • 10-05-2019, 21:32:38
    #38
    3-5₺ netflix vs satıldığını heralde kimse bilmiyor mu forumda. Göz görüyor beyin çalışıyor insanlar idrak edebiliyor bunu. Ona göre hareket eder herkeste.
  • 10-05-2019, 21:35:48
    #39
    Konu açmanız gereksiz olmuş. Reportlasaydınız zaten modlar kanıt için dekont isteyeceklerdi.
  • 10-05-2019, 21:38:30
    #40
    Ticaret puanı verirken miktarı seçebilmeli xx xxx x. xxx gibi.
  • 10-05-2019, 21:45:40
    #41
    Sonuçta ortada bir ticaret var, bu adam bu forumda bunun ticaretini yapıyor. Buradaki insanlara bir şekilde güven sağlaması lazım, ticaret geçmişinin olması lazım.
    Bence artık bu tutar olayı kaldırılmalı, trade verirken yanına tutar da yazılmalı, zaten üye profilleri sadece üyelere görünüyor sıkıntı çıkmaz.

    İnsanlar bu tutarlara bakıp ona göre düşünmeli, 5 liralık ticaret yapan 1000 trade'i olan adama yarın bir gün başka bir iş için direk 1000 lira vermezler.

    Foruma kayıt olan 3-5 lira için trade bastıracağı işler bulup sonra milleti mağdur ediyor, bunun için trade tutar sistemi getirilmeli. @Coskun; @FastPHP;
  • 10-05-2019, 23:08:12
    #42
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta ortada bir ticaret var, bu adam bu forumda bunun ticaretini yapıyor. Buradaki insanlara bir şekilde güven sağlaması lazım, ticaret geçmişinin olması lazım.
    Bence artık bu tutar olayı kaldırılmalı, trade verirken yanına tutar da yazılmalı, zaten üye profilleri sadece üyelere görünüyor sıkıntı çıkmaz.

    İnsanlar bu tutarlara bakıp ona göre düşünmeli, 5 liralık ticaret yapan 1000 trade'i olan adama yarın bir gün başka bir iş için direk 1000 lira vermezler.

    Foruma kayıt olan 3-5 lira için trade bastıracağı işler bulup sonra milleti mağdur ediyor, bunun için trade tutar sistemi getirilmeli. @Coskun; @FastPHP;
    Ya da işlem tutarına göre puanlama da güzel olabilir aslında,mesela 1000TL lik bir işlem için profile 1000 güven puanı ekleme gibi ama tabii kapsamlı ayrı bir sistem gerektiriyor bu da..
  • 11-05-2019, 00:49:00
    #43
    Önüne geçilemez. Alt sınır 100 TL koysanız dahi 5 Liralık ticaret yapıp yine trade basacaklar. Her ticareti kanıtlama yöntemiyle olsa olur o da forum yönetimini çok büyük iş yükü bindirir, buna yanaşmazlar.
    Güvenilirlği ölçerken şunlara dikkat edin ;
    -Adam hep aynı kalem ürünü mü satmış mesela her zaman farklı ürünlerden trade alanlar daha güvenilirdir.
    -Üye çok yeni olmasına rağmen çok fazla tradesi mi var. Bunlara dikkat güven toplayıp büyük vurgun yapabilir daha önce yaşandı.
    -Trade veren kişileri inceleyin eski veteran üyeler var mı ? Varsa ne almışlar ? Hep yeni üyelerden trade gelmişse dikkatli olun.
    -Onaylı ve eski hesaplarla ticaret yapmaya özen gösterin.
    Kısacası herkes kendi güvenliğini almak zorunda. Öbür türlü bu işin çözümü yok.
  • 11-05-2019, 03:05:56
    #44
    5 liralık ürün satıyorlar da belki sattıkları ürün 5 liralık değildir. Örneğin 1 spotify hesabı 5 lira diyelim, belki alanlar 2-3 hesap birden alıyor bu da 15 liraya tekabül ediyor. Böyle bir şey olamaz mı? Hem 10 TL altı olsa da ne farkeder ki işini doğru düzgün yapan kişi 5 liraya da tenezzül etmez, 500 liraya da.
  • 11-05-2019, 03:52:30
    #45
    XX, XXXX vs. eklemek dürüst kullanılacak olsa mantıklı ancak iki taraf da ticaret puanı peşinde olduğu için 5 TL'lik işleme XX, XXX yazıp profili daha da güvenilir gösterecekler. Bence daha kötü sonuçlar doğuracaktır.

    En azından şuan Netflix alındı yazıp geçiyorlar, ne kadar işlem hacmi olduğunu tahmin edebiliyoruz. Report edilmesi durumunda da gerekli işlemler yapılacaktır diye düşünüyorum.