Sonuçta ortada bir ticaret var, bu adam bu forumda bunun ticaretini yapıyor. Buradaki insanlara bir şekilde güven sağlaması lazım, ticaret geçmişinin olması lazım.
Bence artık bu tutar olayı kaldırılmalı, trade verirken yanına tutar da yazılmalı, zaten üye profilleri sadece üyelere görünüyor sıkıntı çıkmaz.

İnsanlar bu tutarlara bakıp ona göre düşünmeli, 5 liralık ticaret yapan 1000 trade'i olan adama yarın bir gün başka bir iş için direk 1000 lira vermezler.

Foruma kayıt olan 3-5 lira için trade bastıracağı işler bulup sonra milleti mağdur ediyor, bunun için trade tutar sistemi getirilmeli. @Coskun; @FastPHP;