Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi