Yapılan ticaret 5 kuruşta olsa ortada iş ahlaki diye bir şey var. 5 tl lik iş yaptırırsam ve iş yaptırdığım kişi gerçekten işi iyi yaptıysa neden i-trade vermeyeyim ? Bana saçma geldi
Hocam neden biliyor musun? Çünkü örnek adam 3-5 tllik ticaret puanları ile yapıyor 100 ticaret toplam işlem hacmi 500 tlyi geçmez. Daha sonra ise adamın profili güven veriyor. Bu sefer adam vurgun yapmaya başlıyor. Çünkü profile güven artıyor. Şöyle anlatayım yazılımcı arkadaşlarda genelde ticaret puanları 40-50 bulana kadar 30 bin tl gibi bir işlem hacmi olurken bu adamlara güvenmeyen kişiler 100 ticareti olup 500 tllik işlem hacmi olana güveniyor. Şimdi sence etik mi?
Yasak elbette ama dinleyen yok gibi
Hocam hangi birini report edecegim ki

Forumda Netflix Spotify BluTV satanlarin ve 10 TL alti urun satanlarin hepsinde var ayni durum
Hocam hepsini tek tek profilerini report et.