yukarıda arkadaşın da dediği gibi 10 TL altı ticaretlerde ticaret puanı vermek yerine konuya yorum yapılması daha iyi referans olur. aksi halde her şeye ticaret puanı verilecekse o zaman forumun kuralları neden var?