Peki hocam belki toplu alım yapıyordur alan kişi 5 TL 'ise bir paket adam 2 tane alıyordur 10 tl kullanıyordur onuda bilemeyizki ve çok saçma bir kural iş ahlakı dediğimiz olay var ben memnun kaldıysam tabiki düşüncemi belirtirim ilginç