Bana göre forum kuralı 10 TL Değil min. 100TL olmalı neden mi ? Çünkü kişi kendi karakterini 5-10 TL İle belli etmez 100 TL de az ama en azından 100 TL lik işte harbiden ticaret olur. Ha bu saatten sonra bu kural konmaz anca tradeler sıfırlanması gerekir. Çünkü haksız rekabet olur.