Önerilerin hepsini okudum ama geneli çok enteresan öneriler. Bu işler böyle kolay değil forum yönetmediğiniz çok belli oluyor. Yani istediği kadar önlem alınsın mutlaka bir şeyler çıkıyor. Mesela adam 10 TL altı trade verilmesin diyor sayfalarca trade verilmiş. Göz göre göre bunu yapan insanlar neler yapmaz?